;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Eerst bijdrage

Eindelijk de stap gewaagd om ook aan een weblog te beginnen.....

De komende weken staat alles in het teken van de marathon van Parijs. Deze wordt op dezelfde dag gelopen als de marathon van Rotterdam, te weten: 9 april 2006.
Samen met Huub ben ik al weken in voorbereiding op deze (voor mij) monstertocht. De voorbereiding is tot nu toe niet vlekkeloos verlopen door ziekte (2 weken niet gelopen ivm zware verkoudheid / griep) en een blessure aan mijn voet en knie. Dit laatste euvel wordt hopelijk verholpen door Jeroen (osteopaat), zodat ik toch aan de start kan verschijnen.

Vandaag een kort rondje (9km) gelopen met Huub. De voet voelde, na een eerste behandeling gisteren, goed aan maar de knie gaf toch wat reactie. Twijfel nog of ik deel zal nemen a.s. zaterdag aan de trainingsloop in Vught (35km). We zien wel, het zijn nog 3 dagen.
De rest van de week maar lekker niets doen en dan zaterdag buffelen....


Vanavond lekker uiteten met Carla in de Bergschen Tuinen te Eindhoven. Morgen kennen we elkaar 21 jaar, maar we vieren het vandaag onder het mom: nooit tot morgen uitstellen wat vandaag ook al gedaan kan worden. Ik verheug me er al op, ik hoop dat de kok een goede dag heeft.....:-)

posted by Peerke @ 3:35 PM,

4 Comments:

At 4:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Ha die Peter
Welkom in de wondere wereld van de blogs :-)
En Parijs gaat lukken. Met 2 vingers in de (eigen!) neus.......

 
At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Aha, ik ben als eerste,(en zo hoort dat ook, heb hem van kleins af aan moeten tolereren, dit is dus het minste wat hij mij moet gunnen)met commentaar op jouw Weblog. Verrassend hoor, en leuk van opzet. Ben benieuwd naar je "spannende" en vermakelijke belevenissen op deze aardbol.
NB.:Als je het boek uit hebt, hou ik mij aanbevolen.......

Groetjes Karin en Kidz

 
At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said...

Aha, waarschijnlijk ben ik je eerste reactie op deze weblog, dus zal maar een beetje positief zijn:"Goh, wat leuk en origineel om de mensen om je heen te verblijden met je "spannende" belevenissen.En ons tevens laat zien/lezen hoe je jezelf tot zulke grote inspanningen (marathon..trainingsprogramma's)gezet krijgt (de meeste mannen van jouw leeftijd oefenen nog alleen maar hun zap-duim).
Ik zal geregeld een blik werpen op je Weblog en hou me aanbevolen als je het boek van Dan B. uit hebt.

Groetjes Karin Pijpers en kidz

NB hopelijk kom ik door de censuur!

 
At 11:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! Ca highway patrol - 1199

 

Post a Comment

<< Home