;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Lekker gegeten

Gisterenavond lekker gegeten bij "in den Bergsche Tuinen". De gerechten hebben hier namen als Lekker Stuk en Kip Paniekie, maar zijn zeer goed te verteren met een lekker wijntje erbij.

Zoals gewoonlijk beeindig ik de dag met het bekijken van het sportjournaal. Echter, toen ik het bed in wilde stappen zag ik op mijn kussen een kadootje liggen. Ik was even helemaal verrast en sprakeloos. Na het uitpakken bleek het de nieuwste Dan Brown (de delta deceptie) te zijn. Geweldig, hartstikke leuk, en ik de sukkel had dus niks gekocht......



Overigens is het boek chronologisch gezien niet het nieuwste. Het eerste boek van Dan Brown heette "het Juvenalis dilemma" en hierna heeft hij al de "Delta deceptie" geschreven. Met zijn laatste twee boeken "het Bernini mysterie" en "de Da Vinci code" is hij pas echte bekend geworden bij het grote publiek.

Vandaag geen lopen. Normaal gesproken is de donderdag mijn vaste Atos Origin loopdag, maar ik wil mijn knie sparen voor a.s. zaterdag.

posted by Peerke @ 9:25 AM,

2 Comments:

At 1:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Soooooo dus lekker gegeten met z'n tweetjes, waarom mochten de kinderen niet mee? Hahaha
Succes zaterdag als je gaat!
groetjes Karin en kidz

 
At 5:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! royal antique chairs interactions side effects protonix Cd business card printing

 

Post a Comment

<< Home