;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Vroeg uit de veren

Vrijdagochtend een afspraak op het hoofdkantoor in Utrecht. Dat betekent vroeg opstaan, niet echt iets voor mij. Om alle file- en parkeer problemen voor te zijn vertrek ik al idioot vroeg en ben dus ook idioot vroeg op kantoor (6:20 uur). Het went nooit.



De knie voelt nog steeds niet geweldig, valt een beetje tegen. Maar ik heb nog een hele dag...:-).

posted by Peerke @ 7:23 AM,

1 Comments:

At 11:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Dan ga je morgen toch lekker naar de verjaardagsparty van je vader, zien wij je ook nog eens.....mijn printer doet nog steeds niks hahaha

 

Post a Comment

<< Home