;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Layout, layout en nog eens layout.....



De hele avond bezig geweest met uitzoeken hoe een blogger template in elkaar steekt. Uiteindelijk op zoek gegaan naar een template op het internet die meer mogelijkheden biedt om extra informatie te plaatsen (side bars). Zal nog wel even duren voordat het naar mijn zin is.

Ik heb besloten om toch naar Vught te gaan. Mijn grootste angst is dat ik ergens halverwege de 35km niet verder kan, en dan terug moet ....... ja wat eigenlijk. We zien wel.

Het weekend is druk en vol met twee wedstrijden (Veldhoven ga ik alleen uitlopen / kijken) en de verjaardag van mijn oude heer. Hij wordt al weer 63 jaar. Voorts speelt Robin zijn laatste indoor handbal wedstrijd van dit seizoen. Na deze wedstrijd wordt het vorige week behaalde kampioenschap gevierd. Hulde aan de kampioenen.


PSV D-jeugd kampioen 2005-2006 (indoor)

posted by Peerke @ 10:06 PM,

1 Comments:

At 7:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Vet cool Robin met jullie kampioenschap en dan in de eindwedstrijd ook nog 2 keer weten te scoren is wel heel erg goed.
groetjes tante Kaatje

 

Post a Comment

<< Home