;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Hoe ver is het nog....

Mijn knie problemen hebben me de afgelopen dagen zeer bezig gehouden. Zo zeer zelfs, dat ik het andere aspect van het hardlopen: te weten de afstand, uit het oog was verloren. Was, want na vandaag weet ik het weer. Alles verder dan 30km is te ver, en dat geldt dus ook voor de trainingsloop in Vught (35km).

Sportpark de Koepel (Vught): Start en Finish

Tot 29km ging het als een zonnetje, maar een stap voorbij de 29km tradt er een spontane zonsverduistering op. Ik kon de groep niet meer volgen en heb de laatste 5-6 km alleen gelopen. Uiteindelijk had ik op de meet een achterstand van ± 1 minuut, en finishte ik in een tijd van 2:55:42. En dan te weten dat de finish van de marathon nog 7,2km verder ligt. Verzin een list, zou een beroemde stripfiguur zeggen. Daar hebben we dan nog 3 weken voor ....

Robin, en zijn team, hebben de competitie in stijl afgesloten met een 9-8 overwinning op de nummer 2. Dit betekent dat ze ongeslagen zijn (op een gelijkspel na) gebleven. Robin had deze laatste competitie wedstrijd voor zichzelf extra glans gegeven door 2 x te scoren. Knap.

posted by Peerke @ 2:54 PM,

2 Comments:

At 5:11 PM, Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info mercedes benz 220 insurance counting black jack cards Black jack table tops Maternity+clothes+online Lottery portals award winning top rated outdoor toys lisle tooth whitening bsa camping utah tooele salt lake city didrex 90 free consultation Hygroscopic condenser humidifier with oxygen port

 
At 9:02 PM, Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

 

Post a Comment

<< Home