;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Laatste keer

Gisterenavond was alweer de laatste cursusavond van de basiscursus fotografie. In de afgelopen 30 lessen is er een hechte band ontstaan tussen de cursisten, en op een enkeling na gaat iedereen door met de vervolg cursus. We hebben veel geleerd gedurende de afgelopen tijd, met name het beoordelen van je eigen werk door de overige cursisten is heel leerzaam geweest. In duidelijke, zij het vaak wat bedekte, termen werd een oordeel geveld. Als afscheid gaan we binnenkort nog een keer samen eten met de hele groep. Mmmm lekker.

Vanochtend haalde Corry Broeders me in terwijl ik rustig naar het werk aan het peddelen was. Samen met Joop en een aantal PSV lopers gaat ze eind van de week naar Rome waar deelgenomen wordt aan de marathon. De meeste zullen als duo ieder een halve marathon lopen. Vervolgens worden er nog een aantal daagjes vakantie aan vast geplakt. Tsja, als ik dat zo hoor en krijg ik steeds meer zin om naar Parijs te gaan (nog 3 weken...)



Vandaag in de middag pauze samen met Huub een rondje gelopen. In het begin nog lekker keuvelend, op het eind werd het behoorlijk stil op het gebruikelijk snuiten en spugen na (vooral van mij). Dat gaf aan dat het zoveelste "rustige" rondje op pittige duurloop uitkwam. In al die jaren is het ons nog nooit gelukt om een rustig rondje af te maken.

Vanavond even naar de verjaardag van de Erik. Volgens mij al weer 17 jaar geworden vandaag. Even een stukkie taart scoren en lekker katten met Marius. Hierna is voor ons alletwee de dag weer goed.

posted by Peerke @ 7:13 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home