;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Rapport

Gisteravond laat thuis na een sessie op het werk. Eens in de paar weken moeten we met een flink aantal medewerkers 's-avonds in Utrecht aanwezig zijn, alwaar het opperhoofd voorleest uit eigen werk. Ik moet toegeven: het was best wel interessant.

Vandaag was het weer tijd voor ons Atos Origin rondje. Ditmaal hebben we het tot onze eigen verrassing relaxed gelopen. Het weertje hielp ook mee, al was de wind flink en eigenlijk niet nodig geweest.

Vandaag is het rapport-mee-naar-huis-neem-dag. Spannend, want het vorige rapport was niet te best. Naar aanleiding van dat rapport is er menig gesprek geweest en zijn er een aantal maatregelen genomen om er voor te zorgen dat Robin dit niet nog een keer overkomt. Wat zij we toch streng, maar ja....

Enfin, het rapport (5 keer een 8) was dit maal erg goed. Chapeau!

Na 7 jaar en 4 weken wachten is het vandaag eindelijk zo ver. Carla krijgt haar gordijnen voor het achterraam. Nou ja, krijgt...... op het moment dat de monteur wil vertrekken uit de winkel zien ze dat het vouwgordijn uit twee kleuren bestaat: wit en witter dan wit. Dat is dus niet afgesproken en nu moet het hele zaakje terug naar het atelier. Shit, nog 4 weken extra wachten....toch niet echt de beste eigenschap van Carla.


posted by Peerke @ 7:15 PM,

3 Comments:

At 7:58 PM, Anonymous Anonymous said...

Mooi die vouwgordijnen en de kamer ziet er wel erg opgeruimd uit, op de foto of is dit zo'n truk-opname. Als dat zo is mag je bij mij die truk ook uitvoeren....

Enne Robin, heb jij ff lekker je ouders in de maling genomen bij het vorige rapport....nee hoor..grapje maar goed gedaan hoor

groetjes kaatje pee

 
At 12:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... Le prive sauna a toulouse plastic surgery society 10 micron filter water mpwh acyclovir hpv acyclovir peoplewithherpes.com

 
At 5:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! » » »

 

Post a Comment

<< Home