;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Kampioenen

De verjaardagsparty is achter de rug. Het is altijd een hele onderneming om 34 mensen in je huis van drank en voedsel te voorzien. Je loopt je voortdurend de benen onder je kont vandaan om alles in goede banen te leiden. Praten met de gasten is er helaas niet bij. Ook dit jaar hebben we weer een poging ondernomen om dit proces te verbeteren. Robin had zich spontaan aangeboden om de gasten van drank te voorzien. Helaas, na een uur had hij betere betrekking gevonden: het spelen met de rest van de jeugd, en moesten we toch weer zelf aan de bak.

Tegelijk met onze party was er ook het jaarlijkse ABLive concert. Vanaf 22:00 uur zouden daar "Tekkel en Geit" optreden, en daar MOEST Robin bij zijn. Gelukkig wilde zijn oudere neef Jeffrey, Glenn en Kailey mee als chapperones. Ze hebben zich een breuk gelachen om al die rare gasten die zich "jumpend" vermaakten.

Op zondag ochtend op pad gegaan voor een lekkere duurloop (16 km). Het regende lichtjes en dat vind ik tijdens het lopen wel prettig. De eerste kilometers gingen moeizaam en langzaam. Niets wijst er op dat de vorm aanwezig is of er aankomt. De komende weken zullen dan vooral in het teken staan van opbouw naar een goede 10km toe. Ik weet nog niet waar en wanneer ik die ga lopen, maar we zien wel. Misschien dat ik vandaag tijdens de middagpauze nog wat kilometers ga maken.

Nog even terug in de tijd naar afgelopen zaterdag. 's-Ochtends stond de handbal wedstrijd tegen Tremeg op het programma die door de "boys" eenvoudig werd gewonnen, waardoor ze kampioen van het buitenseizoen zijn geworden. Nu stelt het buitenseizoen in verhouding tot het binnenseizoen niet zoveel voor, maar toch hulde voor dit behaalde kampioenschap.

posted by Peerke @ 9:49 AM,

2 Comments:

At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

Heee, er wordt weer geschreven ......

 
At 10:59 AM, Blogger Peerke said...

Shit, het is uitgelekt..:-)

 

Post a Comment

<< Home