;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Kan gebeuren

Nog een nagekomen berichtje over de loop in Weert. Uit het "dagblad van Limburg":

Atletiek: Koploper verkeerde kant op gestuurd

Gepubliceerd op 25 maart 2007, 14:27 Laatst bijgewerkt op 25 maart 2007, 14:34

Weert - Vincent Nardozza is de eindzege van de halve marathon van Weert misgelopen, omdat hij drie kilometer voor de finish (met een voorsprong van acht minuten) de verkeerde kant op is gestuurd. De Belg volgde de motard die de verkeerde weg insloeg en kwam er pas na zes kilometer achter dat hij niet meer op het parcours zat. Nardozza werd achterop de motor teruggebracht naar het punt waar het fout was gegaan, maar bereikte pas twintig minuten na winnaar Nico Hamers de meet.

Erg vervelend.......
Maar ja om vlak voor de finish pas na 6 km te merken dat je verkeerd zit.....

posted by Peerke @ 12:05 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home