;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Drunen

Vandaag een halve marathon gelopen in Drunen. Vorig jaar was ik samen met Huub op weg naar Drunen maar hevige sneeuwval zorgde ervoor dat halverwege de A2 niet meer te zien was. Dus terug naar huis en maar een duurloopje gedaan. Wat een verschil met dit jaar. 's-Ochtends nog een beetje mistig maar al snel werd het geweldig weer. Vele PSV'-ers waren aan de start gekomen: Maurice, Henk, Martijn, Martin, Anne, Marjolijn enz. Het was er erg druk. In de omkleedtent was het drukker als in een kroeg met de carnaval.
Goed gestart en de eerste 5 km gingen in 21:30. De 10km werd in 43:12 afgelegd en waar ik al bang voor was gebeurde bij de 15km: 1.05:15. Hierna was het gedaan met het lekker lopen en ben ik op de automatische piloot rustig naar de finish gelopen. De eindtijd van 1.33:37 viel achteraf nog mee. Zeker een vermelding waard is het geweldige PR dat door Martijn werd gelopen: 1.30:20 (meer dan 6 minuten van zijn PR eraf).

Vandaag is ook het uitstapje van Robin naar Keulen. Vanmiddag om 14:00 vertrok de bus met PSV handballers voor een bezoek aan de championsleague wedstrijd van Vfl Gummersbach. Samen met 18.000 enthousiaste toeschouwers mag hij getuige zijn van een spektakel. We verwachten hem pas om 23:30 uur terug, wel erg laat. Maar dat is de schuld van de duitse TV: zij wilden het duel rechstreeks uitzenden, maar dan mocht de wedstrijd pas om 18:00 uur (twee uur later) beginnen.

Zo nu even gaan uitrusten van de zware inspanningen......

posted by Peerke @ 4:29 PM,

1 Comments:

At 3:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd met het behalen van de halve maraton te Drunen .
En dat zonder een bessure.
Pap liny

 

Post a Comment

<< Home