;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



CV ketel

De vakantie is alweer vergeten en het leven van alledag heeft zijn plaats alweer ingenomen. De kinderen gaan weer braaf naar school en pappa en mamma gaan weer naar hun werk. Stiekum komen er al gedachten bij mij op om tijdens de mei vakantie nog een keer weg te gaan, maar dat zal wel geen werkelijkheid worden. De centjes moeten op zij gelegd worden voor een nieuwe CV ketel. De huidige ketel stamt nog uit 1979, en is dus erg duur in gebruik. Zeker nadat er weer een verhoging op het voorschot door de NRE is aangekondigd, is het tijd geworden om het kastje te vervangen. En dat gaat een flinke som geld kosten.

Op zondagavond kon Robin zijn slaap maar niet vatten. Toen wij naar bed wilden gaan kwam de aap uit de mouw. Jankend vertelde hij dat hij een verslag af had moeten hebben voor school, maar had er nog niets aangedaan. Maandag ochtend moest het ingeleverd worden, en hij had niets. Vreemd dat zo iets pas op het laatste moment naar buiten komt, nu kon ik hem ook niet meer helpen. Tevens wel een goede les voor hem om het werk niet voor zich uit te schuiven, maar meteen aan te pakken. Nu ik zo deze zin opschrijf en teruglees, bedenk ik me dat dit eigenlijk voor ons allemaal geldt en dat het ons 't hele leven zal blijven achtervolgen.

Op zondag eveneens weer eens een lange duurloop gedaan (19km). Wat een verschil van "lucht kwaliteit" is er tussen de Eifel en Eindhoven. Al heel snel voelde ik me net een lama. Spugend en snuivend (niet dat witte spul, maar dat groene...) liep ik mijn rondje. Als ik de loterij win verhuis ik meteen naar een omgeving met schone lucht, maar ik vrees dat ik mijn dagen in Eindhoven zal blijven slijten. Op maandag en dinsdag samen met Huub een rondje gelopen. Op dinsdag hebben we de ronde enigzins aangepast en zijn we richting het vliegveld gelopen om de nieuwbouw van Atos Origin te bezoeken (flightforum). Het gebouw schiet al flink op en zal in het 4e kwartaal opgeleverd worden.
Vandaag lopen we niet, en wordt er uitgerust.

posted by Peerke @ 11:50 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home