;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Nieuwjaarswens

Langs deze weg wil ik graag een ieder de beste wensen voor 2007 overbrengen. Dat het voor jullie allemaal een fantastisch jaar mag worden, waarin je je wensen (en voornemens!) zult realiseren.

Voor mezelf hoop ik weer plezier in mijn werk te krijgen en dat 2007 eindelijk eens een blessure vrij jaar mag wezen.

posted by Peerke @ 10:22 AM,

6 Comments:

At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said...

HAAI Peerke,ook de beste wensen voor jou en je gezin.
Train met beleid en plezier en je zult dat het leven pas begint bij 40!

groetjes JeZus

 
At 12:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Oeps!:Je zult zien dat het leven bij 40 begint! ,moet dat natuurlijk zijn

 
At 1:42 PM, Anonymous Anonymous said...

voor jou en je familie ook de beste wensen voor 2007 en inderdaad een blessure vrij jaar met vele successen en pr's.

 
At 1:29 PM, Anonymous Anonymous said...

De beste wensen Peter, hopelijk wordt het een mooi loopjaar!

 
At 6:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Voor heel de familie een te gek 2007 gewenst!

 
At 4:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Ook nog de beste wensen !!

 

Post a Comment

<< Home