;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Het zwaardere werk

Deze week eindelijk iets zwaarder kunnen trainen. Op zondag een duurloop van 16km, op tweede kerstdag een bostraining bij Joe Mann en vandaag een duurloop van 24km. De bostraining was heavy, maar lekker. Na al die maaltijden met veel en lekker vlees was mijn BSE gehalte flink gestegen. Tijd om er eens lekker tegen aan te gaan. Geen heuveltje werd ongemoeid gelaten. Na 1:45 uur was ik dan ook totaal op en leeg. Met mijn laatste krachten richting het paviljoen gesukkeld om daar een te genieten van een kopje thee. Dat was overigens niet mogelijk geweest zonder een financiele bijdrage van Anita: ik had namelijk mijn geld vergeten.
Vandaag een heerlijke duurloop vanuit Boukoul. Na een stukje verharde weg door de velden (5 km) bereikte ik de Duitse grens. Via een schitterend natuurgebied langs de oever het riviertje de Swalm richting Brüggen. Na een dik uur (1:07, 14 km) had ik mooie stadje bereikt. Helaas geen tijd voor inkopen, want ik moest weer terug naar Nederland. Lekker gelopen in ieder geval.

Verder vooral genieten van de vrije tijd en veel tijd doorbrengen met de boyz. Carla moet namelijk werken, en nu mag ik dus huisvader spelen. Is eigenlijk best wel leuk. Erg jammer dat het zo'n bewolkt weer is, fotograferen is nu niet echt mogelijk. Zal volgende week als ik moet werken wel weer onbewolkt met een stralend blauwe lucht zijn......

posted by Peerke @ 8:06 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home