;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Zelfportret

Daar waar ik stiekem gehoopt had omstreeks deze tijd weer te lopen, zit ik nog steeds en beperk ik het bewegen tot een wandeling met de hond. Vandaag precies één week geleden geholpen, en nog steeds is het te pijnlijk om snel te wandelen, te bukken of iets zwaars te dragen. Maar ja, ik moet maar niet klagen. Nog een weekje en dan moet het toch een flink stuk beter gaan.

Het weekend is lekker rustig, niets gepland. Kan ik eens rustig de foto's bijwerken die ik maandag moet meenemen naar de fotocursus. Een van de opdrachten was om een zelfportet met de camera in beeld te maken. Na lang zoeken en nadenken heb ik besloten om een leuke foto ipv een mooie foto te maken. Is overigen ook best moeilijk om een mooie foto te maken met mij als onderwerp, dit echter terzijde. Nadat ik bij Martijn Maas (collega) nagevraagd had of hij mij kon helpen met een beetje fotoshoppen , zijn we aan de slag gegaan. Hieronder is het voorlopige resultaat.



Ben benieuwd of onze docent dit kan waarderen. Ook in het dagelijkse leven sta ik liever achter de camera dan ervoor. Vandaar deze pose. Het basisidee heb ik overigens op internet gevonden en vervolgens iets aangepast.

Genoeg voor vandaag. Tot de volgende keer.

posted by Peerke @ 6:14 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home