;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Druk, druk en nog eens druk

Bijna geen tijd om mijn blog bij te werken deze week. Allerlei spoedklusjes eisen de volle aandacht op. Gelukkig kan ik wel nog tijd vinden om een beetje te lopen tussendoor, anders zou ik gestoord worden.

Carla is nu bijna 3 weken aan het werk. Het duurt toch wat langer dan verwacht om regelmaat in het huishouden te krijgen. Op de dagen dat zij al om 8:00 uur moet beginnen probeer ik het zo te regelen dat ik de kinderen naar school breng. Omdat dit niet altijd zal gaan ben ik begonnen met het trainen van Robin om deze taak over te nemen. Dit is niet gemakkelijk bij zo'n vergeetachtig iemand als Robin. Vaak gaat het het ene oor in en het andere weer uit.

De problemen met mijn "hamster" zijn nog niet over. Tijdens het lopen (rustig tempo) valt het wel mee, maar zodra ik de spieren moet aanspannen voel ik het meteen. Erg frustrerend allemaal maar ik kan gelukkig nog lopen en hoef geen complete rust te houden. Eind vorige week heb ik me opgegeven voor de Halve van Egmond busreis. Lijkt me, vooral op de terugweg, weer een leuke en gezellige dag te worden. Omdat ik nu een wedstrijdlicentie heb mag ik deze editie voor de businessloop starten. Gelukkig maar. Het zal niet veel harder gaan maar wel relaxter.

posted by Peerke @ 10:14 AM,

2 Comments:

At 8:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Voor die busreis doen we het .......

 
At 4:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Van de editie van 2005 vond ik ook de busreis het leukste (ondanks de file op de terugreis). Zonder wedstrijdlicentie doe ik nooit meer mee aan Egmond ;-)

 

Post a Comment

<< Home