;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Eerste diploma

"Ik heb een diploma", met die woorden stormde Bjorn enthousiast de kamer binnen gisterenavond. Sinds kort zit hij op zwemles, en iedere keer als ze naar een volgende badje mogen krijgen ze een klein diploma. Hij glunderde van oor tot oor en liet zich de felicitaties wel gevallen.

Gistermiddag samen met Huub ons gebruikelijke rondje gelopen. Het parkoers zal binnenkort wel veranderd moeten worden, want het verborgen fietspad langs de A2 (om landgoed de Wielewaal heen) is sinds kort niet mee zo verborgen. In het kader van de aanpassingen aan de randweg is men druk bezig de bomen en struiken weg te halen. Het weer was toch nog verrassend benauwd, meer vochtig eigenlijk. Al met al verdienstelijk een kleine 45 minuten gelopen. Mijn hamstring voelde nog steeds niet goed aan. Vanavond wordt ik door Joop behandeld en dan hoop ik dat het beter gaat. Donderdag kan ik niet gaan trainen bij PSV omdat ik voor het werk in Utrecht zit. Misschien maar beter ook, wordt de hamstring niet te zwaar belast.
De vrees van iedere loper is voor Carla uitgekomen: ze is ziek. Na een goede generale (duurloop van 2 uur) is ze op zondag ziek geworden. Ze loopt al een paar dagen snotterend door huis, en maakt zich vooral druk dat ze weer verstek moet laten gaan bij de marathon van Eindhoven. Ik hoop dat ze zich snel wat beter voelt.

posted by Peerke @ 9:19 AM,

1 Comments:

At 8:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Ha broertje
Zeg maar tegen Carla dat ze vooral veel rooibosthee moet drinken. Ik weet dat ze die lekker vindt en voor de rest, klinkt heel saai, zoveel mogelijk rustig aan doen. Niet teveel zorgen maken, de kilometers zitten toch wel in de benen. Succes ermee.

 

Post a Comment

<< Home