;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Carla Jarig

Gisterochtend kreeg Carla meteen bezoek van Bjorn. Het was haar verjaardag en hij had al heel lang een kadootje liggen dat hij voor haar op school gemaakt had. Bij het kadootje zaten een aantal vragen die Bjorn moest beantwoorden:

- Hoe oud wordt je moeder: 15
- Wat vind je moeder leuk: Star Wars
- Wat krijgt je moeder voor haar verjaardag van jou: Star Wars poppetjes

Robin, die het weer eens vergeten was, ging na school snel naar de winkel om van zijn eigen geld een Niveau douchepakket te kopen. "Ik ben slim geweest, want het was in de aanbieding.." meldde hij nog vol trots.

's-Middags een rondje tijdens de pauze gelopen. Omdat Huub last van zijn knie had en ik last van mijn kuiten, hebben we het rustig aangedaan (± 41:52). Het eerste stuk leek het wel herfst. Het begon te regenen en het waaide erg hard, gelukkig klaarde het later iets op.

's-Avonds eerst Jasmijn opgehaald en toen snel naar de koffieavond bij PSV gegaan. "Koffieavond" is een pseudoniem voor gezellig samenzijn onder het genot van één of meerdere alcoholische dranken. En gezellig was het ook deze keer. Samen hebben we Garmin Forerunner van Maurice bewonderd. Een schitterend staaltje van techniek met leuke gadgets. Echt iets voor mij (er zitten knopjes op), ware het niet dat ik mijn spaargeld de laatste tijd aan fotospullen opmaak. Zo moet ik nog een flitser, statief en macrolens kopen.....

Om 22:40 uur snel huiswaarts om de oppas (Jasmijn) naar huis te brengen. Ze had vanochtend een pasfoto shoot op school en wilde er niet met wallen onder haar ogen opstaan.

posted by Peerke @ 1:35 PM,

1 Comments:

At 2:18 PM, Anonymous Anonymous said...

De koffie smaakte me goed tijdens de koffieavond!

 

Post a Comment

<< Home