;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Vervroegd terug van vakantie

Op woensdag ochtend om 7:30 uur gaat de GSM af. Foute boel, denk ik meteen. Het was inderdaad schoonvader met de mededeling dat het met de hond heel slecht gaat. Zij was al twee keer omgevallen, liet alles lopen en kon niet meer op haar pootjes staan. Ze waren ten einde raad. Omdat het er niet goed uit zag wilde Carla "unbedingt" terug naar huis. Tijdens de terugreis werd het duidelijk dat de hond een lichte TIA heeft gehad, waarvan ze na behandeling door de dierenarts, langzaam moest herstellen (of niet). Om een lang verhaal kort te maken: op dit ogenblik gaat het langzaam beter met Dusty, maar je merkt dat ze nog niet de oude is.

Dan de vakantie....

Dit jaar weer in Ehrwald (Oostenrijk) gevierd. Een leuk bergdorpje aan de voet van de Zugspitze. We hebben, net zoals overal in Europa, zeer goed en warm weer gehad. Het voordeel t.o.v. van Nederland was dat het 's-avonds afkoelde tot zo'n 13 graden: slapen was geen probleem.


Hardlopen gebeurde dan ook bij voorkeur in de vroege ochtend. Omdat het vakantie was heb ik korte maar intensieve trainingen gedaan. Na de vakantie (we zitten nu nog een weekje in Limburg) de draad maar weer op pakken. De eerste wedstrijd staat al gepland (zie eerdere bijdrage).


Nu ik weer een internet connectie in de buurt heb zal ik de weblog weer regelmatig gaan bijwerken.

posted by Peerke @ 9:02 PM,

1 Comments:

At 10:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Beste Peerke,

Ik kan je email adres nergens vinden, vandaar even via dit comment boxje.

Ik ben op zoek naar andere enthiousiaste hardlopers die ons willen helpen!!

Wij, een sportieve groep van 15 man/vrouw, wagen ons aan de New York marathon op 5 november 2006.
Ons doel is om naast het halen van de eindstreep, financiële steun te bieden aan de ‘Smiling Hospital Foundation’. Je kunt op onze website meer lezen over deze stichting die zich inzet voor het verblijf van kinderen in ziekenhuizen in Hongarije.

Wij hebben voor dit initiatief de site http://www.smilingrunners.com/ opgericht.

Hoe meer mensen van dit initiatief weten hoe meer kans we maken de opbrengst voor ons goede doel te vergroten.

Moch je het een leuk initiatief vinden en mee willen werken dan zou ik je willen vragen of er bijvoorbeeld op jouw site een plek is om een link naar onze site op te nemen.

Uiteraard zijn alle andere voorstellen en vormen van sponsering welkom.

Als tegenprestatie kan ik een vermelding op onze site plaatsen.

Voor meer info kun je me altijd mailen.

Ik hoor graag of je mee wilt werken aan dit initiatief.

Met vriendelijke groeten,
Sven Brouwer

 

Post a Comment

<< Home