;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Neushaar

Voor een loper, of wat daar voor door gaat, zijn dit moeilijke tijden. Het weer nodigt meer uit om met een cocktail aan het zwembad te zitten dan om een flinke training af te werken. Gisteren in de middag pauze toch even naar buiten geweest voor een klein rondje (35 minuten). Heel rustig en relaxed gelopen. Voor de vakantie wil ik nog één keer een kort loopje afwerken. Wordt waarschijnlijk donderdag ochtend vroeg.....

Verder heb ik me deze week voor de volgende wedstrijden ingeschreven om de druk een beetje op de ketel te houden:

- Centrumloop Hapert (16/8) 5 km (proberen snelheid te verbeteren)
- Ronde van Naastenbest (19/8) 10 km (gewoon uitlopen, zal wel te warm zijn)
- Tilburg Ten Miles (3/9) 16.1 km (moet van Heather)
- Airborneloop (17/9) 15 km (leuke voorbereiding op EHV)
- Valkenloop (12/11) 21.1 km (misschien een PR????)

Vanochtend stond ik me te scheren op de badkamer met Bjorn als aandachtig toeschouwer. Omdat een aantal neusharen iets langer waren, besloot ik die met de schaar eruit te knippen. Met opengesperde ogen volgde Bjorn het tafereel. Toen ik met de schaar in zijn buurt kwam, schreeuwde hij verschrikt:
"Niet bij mij knippen, ik heb niet zo'n grote neus....".
"Maar ik heb ook geen grote neus", antwoorde ik quasi verontwaardigd.
"Toch wel, moet je maar in de spiegel kijken", was zijn antwoord.

posted by Peerke @ 9:31 AM,

1 Comments:

At 11:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Bij de Valkenloop wil ik ook een PR poging doen, mits de vorm daartoe aanleiding geeft tenminste. De Airbornloop doe ik ook zeker, de ronde van naastenbest hangt af van de temperatuur

groeten

 

Post a Comment

<< Home