;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Atletiek baanwedstrijden in Eindhoven

Zaterdag weer eens meegedaan aan de bostraining. Ingesmeerd tegen de muggen en voorzien van de nodige drankflesje stond ik om 10:00 uur klaar in de bossen van Joe Mann. De benen waren niet super, zeker niet gezien de pittige baantraining van donderdag avond j.l. Na rustig (gelukkig) inlopen en wat loopoefeningen moesten we een aantal pittige tempo's doen in combinatie met wat kleine heuvels. Die gingen op zich redelijk, maar ik kon merken dat ik dit allang niet meer gedaan had. Het tempo rondje (1,1 km) op het vlakke ging veel slechter. Ik kwam niet op gang. Het idee was om na het eerste rondje 1-2 minuten te rusten, en dan nog een rondje te lopen. Ik was zo "pissed" dat ik niet gerust heb, maar meteen doorgelopen ben.

's-Middags met de hele familie naar de baan gegaan om de atleten bij de Open Eindhovense Atletiek kampioenschappen aan te moedigen. Er waren veel goede atleten en ook enkele die van naam bekend zijn: Karin Ruckstuhl, Jacqueline Poelman, Pascal Asseldelft, Robin Korving, Timothy Beck, Troy en Camin Douglas etc.
Het was erg warm en er was vrij weinig schaduw. Maar omdat ik bezig was met het maken van foto's heb er niet echt last van gehad. De foto's heb ik overigens op het WWW gezet:

http://www.xs4all.nl/~ator1454/Open%20EHV%20Atletiek%202006%20Fotos/

Na de wedstrijden meteen doorgelopen naar het ballooning festival. De voorafgaande twee dagen (donderdag en vrijdag) waren de ballonnen niet opgestegen vanwege de te harde wind. Ook op zaterdag was het spannend. Na al een hele dag van huis geweest te zijn, viel het wachten zwaar. Toen de speaker aangaf dat er pas na 20:15 uur een beslissing genomen zou worden, zijn we maar naar huis gegaan. Uiteindelijk zijn ze om 20:30 uur toch opgestegen......

Vanochtend een duurloop van 16,5 km gedaan in een zeer prettig tempo.

posted by Peerke @ 1:12 PM,

3 Comments:

At 9:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Nou,er zitten een paar zeer mooie foto's bij zoals: concentratie voor de start, het stokje (alléén) en de teleurstelling achteraf.
groejez JeZus

 
At 10:30 AM, Anonymous Anonymous said...

Mooie foto's! Is het mogelijk om enkele Hi-Res foto's te downloaden/verkrijgen?
Je kunt me bereiken via mn website.

m.vr.gr

Bavo

 
At 4:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

 

Post a Comment

<< Home