;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Kermis

Dit weekend weer eens flink getraind. De ergste warmte was (even) weg, en ik had me voorgenomen om weer eens wat kilometers te maken. Op zaterdag naar de baan gelopen via een flinke omweg. Eenmaal op de baan aangekomen had ik er bijna 12km opzitten. De trainster had een piramide loop op het programma staan: 3 series van 1-2-3-2-1 minuten lopen met één minuut pauze. In een redelijk tempo heb ik die piramide training voltooid. In totaal zo'n 16-17 km gelopen.

Op zondag kwam ik moeizaam uit mijn bed. Ik wilde al om 8:30 uur vertrekken, maar toen lag ik nog te slapen. Uiteindelijk was het al ver over negenen toen ik eindelijk de deur uitging. Het eerste stuk stevig doorgelopen, om daarna volgens plan gas terug te nemen. Uiteindelijk in 1:35 zo'n 19km gelopen. Geen geweldige tijd, maar als afsluiting van een stevig loopweekend toch heel netjes.

Gisteren was het weer tijd voor ons jaarlijks bezoek aan de kermis in Boukoul. Kermis mag je het niet noemen, want er staat niet meer dan een draaimolen, een snoeptent, een bots-auto baan en wat gok apparatuur. De kermisexploitanten die er (waarschijnlijk gedwongen) staan, waren uitgerukt met echt antieke attracties die eigenlijk meer op hun plaats zijn in een museum. Zo stond op de draaimolen als modernste voertuig een T-Ford uit begin van de vorige eeuw. Temidden van al dit spul en de zeer gemotiveerde kermisexploitanten hadden de kinderen toch de grootste lol. Samen met Opa Boekoel, Tante Liny, Tante Anny en Tante Karin (en kidz) werden alle attracties aangedaan en leeggeroofd van hun geweldige prijzen. Robin had zich een geheel nieuwe wapenuitrusting, bestaande uit zwaarden, schietgeweren etc. aangeschaft, terwijl Bjorn's oog, geheel in lijn met zijn voorkeur, viel op een aantal nieuwe auto's en motoren. Al tijdens het uitpakken van deze geweldige prijzen / aankopen viel het geweer en de motor uit elkaar.

Eenmaal terug nog snel een frietje gegeten en weer op huis aan om op tijd voor de WK finale voor de digitale TV te zitten.

posted by Peerke @ 9:36 AM,

3 Comments:

At 11:44 PM, Anonymous Anonymous said...

al aardig wat kilometertjes gelopen dit weekend, ik heb nog veel in te halen op deze manier...

 
At 4:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

 
At 12:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! term finder insurance http://www.merchant-account-1.info Pontiac trans am posters San diego facelift plastic surgery san francisco liposuction scrabble en espaol juego online

 

Post a Comment

<< Home