;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Digitale TV

Eindelijk iets koeler weer. Dat was dan ook meteen te merken tijdens de baantraining van gisteren. Onder het genot van een lichte regenval was het een stuk aangenamer trainen. De training bestond uit:

- 500m (2:10), 200m dribbelen, 300m (1:15), 200m dribbelen

En dit alles in totaal 6 keer zonder seriepauze. Het ging erg lekker. De eerste 500m ging te hard (1:53), maar de volgende twee gingen ontspannen in 2:03 minuten. De laatste 3 gingen weer onder de 2 minuten, mede omdat ik die grotendeels alleen gelopen heb. Een aantal trainingsmaatjes zijn in opbouwfase en Anita en Martin hadden op woensdag avond nog een 3000m op de baan gelopen. Zij liepen in totaal maar 4 series. Ik heb wel het gevoel dat ik tijdens zo'n 500m in het middengedeelte wat inzak qua snelheid. De start is meestal goed en op het eind trek ik nog effe door omdat ik voel dat het te langzaam gaat. Eens kijken of het me lukt om meer in een strak tempo te lopen.

Vandaag komt de UPC decoder (digitale televisie) binnen. Ben benieuwd of het inderdaad makkelijk te installeren is, en of het beeld zoveel beter is. Ga vanmiddag maar eens aan het knutselen om het apparaat aan te sluiten. Naast een beter beeld is het zenderpakker uitgebreid tot 70 kanalen. Kan ik nog meer zappen.

Gisteren kreeg Carla de schrik van haar leven. Ze was, terwijl de kinderen thuis waren, met de hond gaan wandelen. Dit gebeurd wel vaker, en er zijn dan ook goede afspraken over gemaakt. Nadat Robin, de oudste, is ingelicht sluit ze de voordeur en vertrekt. Bij thuiskomst raakt ze aan de praat met de buurvrouw (dit gebeurd ook vaker). Na een paar minuten ziet ze ineens Bjorn, over de weg, in zijn ondergoed komen aanlopen. "Wat doe jij buiten, hoe ben jij buiten gekomen, de deur was toch afgesloten?!", vroeg ze. "Nou, ik miste jou mamma, en toen heb ik boven de sleutel van Robin gehaald en de deur opengemaakt. Ik ben toen gaan kijken of ik jou kon vinden....", antwoorde Bjorn. Tsja, heeft het manneke dus in zijn ondergoed over o.a. de Huizingalaan gelopen op zoek naar zijn moeder. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

posted by Peerke @ 11:33 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home