;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Elfenbein Küste

Pffff, wat was dat slecht. Ik heb het natuurlijk over het Nederlands elftal. Ik had na de laatste wedstrijd gedacht dat het beter zou worden, maar dat was ijdele hoop. De zogenaamde experten vinden dat de achterhoede van Nederland gegroeid is, omdat ze zo goed verdedigde vandaag. Poeh, ik geloof dat het eerder te danken was aan het vizier van de Ivoorkust spitsen, dat het bij 2-1 gebleven is. Het is weer voorbij, het kan alleen maar beter worden....:-).

Gisterenavond was het heerlijk loopweer. Lekker fris in vergelijking met voorafgaande dagen en ik kon de training dan ook goed volhouden. Ik had het gevoel dat ik zelfs over had. Na de gebruikelijke inleidingen was het programma:

- 1 serie van 5 * 600 m (2:25) met 200 m rust
- serie pauze van 400m
- 2 series van 3 * 300 m (70 sec) met 100 m rust en na de eerste serie 300m rust

De tijden waren goed vol te houden, het ging af en toe iets sneller.

Heel wat anders dan woensdag middag. Het regende hard toen Huub en ik vertrokken voor ons rondje in de pauze. Maar na enkele minuten stopte het met regenen en werd het ontzettend benauwd. Ik had er erg veel last van en moets verschillende malen het tempo laten zaken. Geen zuurstof in de lucht (leek het wel). Ik heb ooit eens gelezen dat dat onzin, maar het is wel de beste manier om het uit te drukken.

Een deel van de medebloggers zijn vandaag naar Denemarken vertrokken om daar een halve marathon te lopen. Een reis van 800km om vervolgens 21,1 km te voet te moeten doen. Ach ja, als het niet midden in de zomer was geweest, had ik misschien wel meegedaan. Best een leuk avontuur.

Morgen gaan we weer eens naar de baantraining. Ik wil van thuis starten en dan lekker op de baan te draven. Carla gaat mee want de halve marathon van Leiden is door afgezegd. Ik heb inmiddels begrepen dat de andere PSV lopers ook niet gaan. Te warm.

posted by Peerke @ 8:46 PM,

1 Comments:

At 11:42 AM, Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Wholesale red baseball caps Cheapest long-distance mini- van rental Acuvue contact free lens order contacts online

 

Post a Comment

<< Home