;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Robin Jarig

Gisteren de lang verwachte cystoscopie ondergaan. Zonder in details te willen treden kan ik jullie mededelen dat het op zijn minst een "onprettig" onderzoek is. Gelukkig kon de assistent, na een grondig en vooral diepgaand onderzoek, mij melden dat alles in orde was. Omdat Herr Dokter zelf niet aanwezig kon zijn moet ik morgen terug om te bespreken wanneer de niersteen verwijderd gaat worden. Ik hoop snel.



Vandaag is ons manneke jarig. Hij wordt al weer 10! De tijd gaat snel. Afgelopen zondag hebben we zijn verjaardag gevierd. Gelukkig was het de hele dag droog en konden de kidz lekker buiten ravotten.

Tussendoor nog even mijn camera (Canon EOS 300D) via marktplaats verkocht. Na flink wat bijna kopers was het zondag ineens raak. Een aardige jongen uit Drachten was bereid de door mij gevraagde prijs te betalen en om de camera meteen te komen ophalen. Hij was erg enthousiast en mailde me de volgende dag al dat hij al een extra lens, flitser, geheugenkaartje en tas gekocht had. De keerzijde is dat ik nu zonder camera zit....... Maar niet getreurd, eind van deze week komt de nieuwe camera. Ben reuze benieuwd.

Vanavond probeer ik meteen na mijn werk een rustig duurloopje te doen. Mijn loopmaatje Huub kwam ik tussen de middag hevig zwetend tegen. Hij gaat weer als een trein en is vastbesloten om in Leiden onder de 1:30 uur te lopen.

Vandaag, op zijn verjaardag dus, is Robin op schoolreis naar Bobbejaanland. Ik hoop dat het weer in ieder geval droog is in Belgiƫ, zodat ze zich goed kunnen vermaken.

posted by Peerke @ 2:27 PM,

2 Comments:

At 4:47 PM, Anonymous Anonymous said...

proficiat met Robin...mare wil je niet meer van die akelige (vieze) plaatjes op je weblog zetten!!

 
At 11:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Hoi Peter,
Dat onderzoek deed me aan een stukje van Theo Maassen denken, lijkt me vreselijk, erger dan de gastroscopy (heb ik vorig jaar gehad, maagonderzoek). Ben je nog ziek geweest na hemelvaartsdag,je was ziek uitgestapt schreef je?

 

Post a Comment

<< Home