;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Terug naar Parijs

Er komt schot in. Gisteren het ziekenhuis gebeld voor het maken van een afspraak. De alleraardigste dame aan de telefoon vertelde mij dat ik op 7 juni aan de beurt was. Toen ik antwoorde met "dit jaar nog?", had ze gelukkig in de gaten dat dit toch echt aan de late kant was. In drie stappen kwamen we alsnog overeen dat ik volgende week woensdag (17 mei) mag komen. Ben benieuwd wat het resultaat is.

Tot die tijd zal ik niet veel lopen (2 à 3 per week). Vanmiddag ga ik weer met mijn oude loopmaatje Huub op stap. Ben benieuwd hoe het gaat. Ik was ook van plan geweest om deel te nemen aan de pleinloop in Kaatsheuvel (20/5), maar een wedstrijd vergt iets te veel op dit ogenblik. Maar ja, wie weet. Na het lezen van de website begint het toch te kriebelen.

Nee, dan het vooruitzicht voor zaterdag. Samen met Robin en Bjorn op pad naar Parijs. Jazeker, U leest het goed: even een dagje op en neer naar Parijs. "Om wat te doen?", hoor ik U denken. "Heb je misschien tijdens de marathon je paraplu vergeten, en ga je die ophalen?" Nou nee, we gaan naar de Star Wars expo in Porte de la Villette. Om 06:00 uur wordt er vertrokken en een kleine 5 uur laten komen we dan aan op de plaats van bestemming. Om het geheel low budget te houden worden er van tevoren broodjes gesmeerd, die dan onderweg lekker opgesmikkeld kunnen worden. Uiteraard doen we een uitgebreid verslag van deze trip op deze weblog.

Carla is aan het twijfelen geslagen of ze alsnog deel gaat nemen aan de halve marathon van Leiden (18 juni). Tijdens de training van gisteren avond raakte ze in gesprek met de trainer die deze wedstrijd ook op het programma heeft staan. Ben benieuwd, ik hoop dat ze nog kan inschrijven.

posted by Peerke @ 9:49 AM,

3 Comments:

At 11:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read » »

 
At 3:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! »

 
At 2:08 PM, Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Fax shareware autumn wedding flower health insurance

 

Post a Comment

<< Home