;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Massage

Maandag. Begin van een nieuwe werkweek. Beetje vreemd om 's-morgens te gaan werken terwijl de kidz nog slapen. Het weer was niet echt vakantieweer, maar als we de berichten mogen geloven wordt het nog erg warm de komende week. Dus dat komt wel goed.

Vandaag is een rustdag. Morgen wil ik bij PSV gaan trainen. Ik hoop dat na die training de knie problemen tot de verleden tijd behoren.

Vanavond had ik een afspraak met Joop om mijn "vermoeide" benen te masseren. Vooral de bovenbenen waren toe aan een kneedbeurt. Afgelopen vrijdag was het Joop's laatste dag als Philips werknemer. Joop heeft namelijk besloten om een veelbelovende carriere binnen Philips te verruilen voor die van winkelbediende. Kleisterlee kan dus op zoek gaan naar een nieuwe kroonprins.
De website van de winkel moet wel nog worden bijgewerkt: nu bestaat het team nog uit Roland, Paulien en Linda. Geen Joop te bekennen.

Vanaf 13 mei begint ook weer een nieuwe groep aan de training voor de (halve) marathon van Eindhoven. Ook deze keer liep het storm met aanmeldingen: over de 300 verdeeld over 5 lokaties. In Eindhoven alleen al waren het er 200. Daarom heeft men besloten om de deelneming te sluiten. Het moet natuurlijk wel werkbaar blijven.

Gisteren heb ik deelgenomen aan de befaamde fotokwis van collega loper / web-logger Maurice, en ik had het meteen goed. Anders had ik het antwoord natuurlijk ook niet ingestuurd.... Toevallig had ik bij dezelfde gelegenheid ook foto's gemaakt. Ik hoop dat ik de foto niet te vroeg geplaatst heb....

posted by Peerke @ 8:08 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home