;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Kon het niet laten

Vanavond nog even snel zelf gaan lopen. Klein rondje Ekkersweijer (7,2km) in 35 minuten. Misschien iets te hard voor een training, maar ja. Het ging redelijk, mijn knie werd niet echt pijnlijk tijdens het lopen. Wel voelde de knie en spieren wat stijf aan. Na het lopen kreeg ik toch wel wat reactie. Ik ga zo meteen in de luie stoel voor de TV zitten en dan maar koelen. Misschien dat ik zaterdag naar Lieshout ga (5km). Mwahh, toch nog even over nadenken.

posted by Peerke @ 8:27 PM,

4 Comments:

At 10:53 PM, Anonymous Anonymous said...

het wil maar slecht overgaan met je knie krijg ik de indruk, ik ben ff naar het begin van je logs gegaan en daar praat je al over je knie. BTW ik snap wel dat je wilt lopen maar heb je al us een keer na je knie laten kijken, misschien dat het met een bepaalde therapie zo verholpen is. ik zeg mar wa. Het zou zonde zijn als het daluk erger wordt

 
At 9:20 AM, Blogger Peerke said...

Hoi roadrunner,

Mijn knieen zijn niet al te best (souvenir overgehouden van voetballen). Ik ga regelmatig naar Jeroen van Duursen om me te laten behandelen. Dat gaat lang goed. Echter zo'n marathon zorgt ervoor dat de balans verstoord wordt...

 
At 7:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot!
»

 
At 2:49 AM, Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

 

Post a Comment

<< Home