;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Familie training

Vanochtend begon met een gezamelijke training op de baan bij PSV. En met gezamelijk bedoel ik de hele familie. Ik was van huis uit gestart en naar de baan gelopen. Aangekomen op de baan zag ik Carla met de kids al lopen. Robin had zich in sporttenue gehuld en ging samen met mij enkele rondjes lopen. Robin is ingeschreven voor de Grote Beekloop en moet dus trainen. Zijn opdracht was om vandaag minimaal 10 rondjes te lopen. Bjorn, in trainingspak, heeft aan de hand van Carla ook een heel rondje gelopen. Erg knap.

Met pappa ging het beduidend minder. Nadat ik lekker ingelopen had kreeg ik halverwege last van mijn rechterknie. De knie werd langzaam stijver en stijver, totdat het pijn begon te doen. Op advies van de trainster (Agnes) ben ik naar de kantine gegaan en heb ik er een "ice pack" op gedaan. Shit! Ik hoop dat het morgen geneest zodat ik maandag weer wat kilometers kan gaan maken. Ik wordt nog lui en dik op deze manier.

's-Middags op visite geweest bij Opa Piet en Oma Betsy. De paashaas was geweest en had behoorlijk wat snoepgoed en eieren achtergelaten. Binnen no time was al dit lekkers vakkundig door de boys opgespoord en in beslag genomen.

Paashaas iets later dit jaar...

Morgenvroeg staat een lekker ouderwets paas ontbijt op het programma: ik kan me er nu al op verheugen.

Groeten en prettige paasdagen.

posted by Peerke @ 7:47 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home