;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Effe snel

Effe snel een update. Het was een beetje hektisch deze week.
Gisterenavond kreeg ik een telefoontje of ik wilde invallen als crisismanager op het werk. Ik doe dat werk al geruime tijd niet meer, maar er was nood aan de man. Dat kostte me dus een groot deel van de avond (en het voetbal).

Gistermiddag (woensdag) heb ik mijn laatste loopje voor de marathon gedaan. Rustig, niet meer dan 6 à 7 km. Ging redelijk, we zien wel hoe het gaat in Parijs. Ik heb genoeg trainings kilometers gemaakt, nu gewoon proberen te genieten van de wedstrijd. Als ik eerlijk ben, zal ik tevreden zijn met iedere tijd onder de 4 uur.

Nog een paar uurtjes slapen en dan gaan we op weg naar Parijs. Vanavond de auto een beetje gepoetst. Hierbij hulp gekregen van onze eigen klusjesman: Bjorn. Gewapend met hamer en een tang kwam hij richting auto gelopen om te helpen. Nadat de auto "gekuisd" was, zijn we samen gaan tanken. Omdat ik mijn regenkleding vergeten was ben ik nog even op kantoor geweest om het op te halen. Bjorn mee naar binnen en hij mocht even op het "pappa" kantoor en in de "pappa" stoel zitten om te computeren. Hij was zo trots als een hond met zeven staarten.

Zo, de tas is gepakt, papieren klaar gelegd, lekker naar bed en morgen vroeg op pad.

Na Parijs volgt weer een volgende update.

posted by Peerke @ 8:18 PM,

3 Comments:

At 10:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Succes Peter!!

 
At 1:17 PM, Anonymous Anonymous said...

niet dat je het nog zal lezen..maar toch nog een keer succes

 
At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said...

heeeeeej pjotr, verander eens wat aan je weblogg....of ben je weeeeer gaan uiteten..

 

Post a Comment

<< Home