;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Lopeloos

Weer een lopeloze dag, je zou bijna een hopeloze dag zeggen. Maar dat gaat natuurlijk iets te ver. Het broeien heeft niet meteen het gewenste resultaat gebracht, .... misschien vanavond nog eens herhalen. Dit weekend laat ik alle trainingen schieten (baan training en lange duurloop). Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ik nu niet kan profiteren van alle training die ik gedaan heb als voorbereiding op de marathon. Straks kan ik weer bijna opnieuw beginnen.

De Grote Beekloop van woensdag a.s. loop ik ook niet, ik heb Joop Broeders aangeboden om te helpen met de organisatie. 's-Middags wordt er al begonnen met het uitzetten van het parcours en het opzetten van de stands in het start en finish gebied. 's-Avonds is het dan helpen bij de uitgifte van de startnummers. Dit heb ik vorig jaar al even gedaan, en meteen krijg je een goed beeld van wat er allemaal op je afkomt: "Mijnheer, ik heb wel betaald maar mijn nummer zit er niet bij.... ", etc. Lijkt me wel een keer leuk om alles vanaf de andere kant mee te maken.


Vandaag was het heel erg mooi weer. Bjorn had dan ook de hele garage leeg gehaald en op het gras uitgestald. Je hebt er dan geen kind aan, hij vermaakt zich uitstekend. Vooral het verplaatsen van het zand uit de zandbak naar willekeurige plekken in de tuin is een favoriete bezigheid.

Morgen is het voor Robin de eerste handbal wedstrijd in de C-jeugd. Na het zo succesvol verlopen afgelopen seizoen, zal het nu wel tegenvallen. De meeste tegenstanders zijn 2-3 jaar ouder en dat zal hij wel gaan merken. Vlug nog even naar stad geweest om een paar kniebeschermers te kopen. Maar dat valt vies tegen: nergens te krijgen. Uiteindelijk maar een paar besteld in een sportwinkel op de Schootsestraat: model Rucanor Smash II. De levering kan nog wel even op zich laten wachten.

posted by Peerke @ 6:57 PM,

2 Comments:

At 12:11 AM, Anonymous Anonymous said...

Hoi Peter, wist niet dat jij ook al aan het web-loggen was, ben er toevallig aangekomen omdat ik via OneStat gekeken had wie er op mijn web-log was geweest en zodoende zag ik jou web-log adres. Zal jou ook linken. PS wil je mijn naam veranderen in Weijenberg, dus zonder D ertussen. thnx

 
At 6:24 PM, Blogger Peerke said...

Hoi Roadrunner,

Slordig van mij. Zal het meteen aanpassen.

 

Post a Comment

<< Home