;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Robin

"Pap, mag ik één helft naar het voetballen kijken", vroeg Robin gisterenavond. Ik verschoot er bijna van. Mijn zoon die zich intereseert voor voetbal. Normaal moet hij om 21:00 uur naar bed, maar ik dacht het Champions League avond dus laat ik maar eens coulant zijn. "Ok, maar daarna meteen naar bed!", gaf ik als antwoord. "Ok pap, dan wil ik graag de tweede helft kijken......."

Tsja, je moet op je tellen passen anders wordt je ook in eigen huis al voorbij gestreeft. Vandaag had hij hele andere problemen. In de zomer wordt er getraind op de handbal velden naast tennispark Prinsenjagt. Dus moet hij een tas mee zeulen op zijn fiets. Tot op heden werden de heren (hij en Stef) met de auto gebracht, maar het is goed weer en dan kan het best op de fiets. Maar hoe krijg je zo'n zware tas mee, als je een fiets zonder bagagedrager (gesloopt) hebt. Eenvoudig, gewoon om je nek. Nou zo eenvoudig zijn die zaken bij Robin niet. Van "ik kan niet fietsen met zo'n tas" tot "die tas keelt mij" en nog duizend andere smoezen passeerde de revue. Hij had het er zelfs voor over om met fiets en al te vallen. Met tranen in de ogen van kwaadheid fietste hij uiteindelijk weg. Ben benieuwd of het allemaal goed gegaan is onderweg.


Robin met een imitatie van Legolas


Niks te lopen vandaag. Tussen de middag wel jaloers naar Huub gekeken die in een zeer snelle tijd onze normale trainingsronde afgelegd had. Huub heeft het stoute plan opgevat om de halve marathon van Leiden weer eens onder de 1:30 uur te lopen.

Morgen een dagje Amsterdam. Vanuit het werk ga ik met een aantal collega's naar enkele presentaties van IBM kijken.

posted by Peerke @ 7:44 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home