;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Moederdag

Vanochtend waren we allemaal nog erg moe na de belevenissen van gisteren. Hierdoor moesten we het geduld van moeders aardig op de proef stellen: ze wilde namelijk ontbijt op het bed krijgen. Maar de kinderen werden maar niet wakker, en Pa was ook nog moe. Het was al tegen negenen toen Robin voorzichtig bij mij kwam informeren of we nog iets voor mamma gingen doen. Met z'n drietjes naar beneden geslopen en even een professioneel verzorgd ontbijtje in elkaar gedraaid. Moeders toch nog tevreden.

Hierna weer eens een keer gaan lopen. Nadat ik woensdag middag voor het laatst had gelopen, was ik erg blij dat ik weer de wijde wereld in mocht trekken. Het was geweldig loopweer. Ik heb mijn vaste trainingsronde gelopen, en dat voelde lekker en goed. Op het laatste stuk kwam ik Carla tegen, die alsnog was gaan lopen. In totaal iets meer als 19 km gelopen.
Deze week probeer ik op dinsdag voor me zelf te gaan lopen, donderdag de baantraining te volgen en op zaterdag mee te doen aan de wedstrijd in Kaatsheuvel. Moet Maurice nog een meeltje sturen dat ik wel in zo'n groen shirt wil lopen (omdat het dan voor noppes is..).

Alles hangt natuurlijk wel af van wat er a.s. woensdag in het ziekenhuis als diagnose gesteld wordt.

posted by Peerke @ 10:18 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home