;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Pittige training

Gisterenavond zelf een pittige training afgewerkt: 15 min inlopen en vervolgens 3 * 5 min Tempo (15 km/u) met telkens 5 min rust (11-12 km/u). Het ging op zich best lekker. Alleen de laatste serie had ik het wat moeilijk, maar dat mag ook.

Vandaag heb ik prompt weer erg veel last van mijn rug (niersteen) en onderbuik. Gelukkig had ik voor vanochtend een afspraak op het ziekenhuis met de uroloog. Allereerst was er een kort intake gesprek waarna ik doorgestuurd werd naar de röntgen voor een buik foto. Hierna weer terug naar de dokter die het vermoeden op een vastzittende niersteen voor 90% bevestigde. Echter, eerst moeten er nog enkele onderzoeken plaastvinden om het 100% zeker te weten. Maandag a.s. moet ik weer naar röntgen voor een kontrast foto van de buik en precies een week later krijg ik een vervelend cystoscopie onderzoek. Hierna kan pas met zekerheid worden vastgesteld dat het een niersteen betreft. Is dat het geval, dan wordt de niersteen via een kleine ingreep (onder narcose) weggehaald.

Al dit moois hierboven heeft me doen besluiten om het hardlopen op een lager pitje te zetten. Totdat de kwaal verholpen is. Ik blijf wel rustig lopen, maar interval en zware trainingen zijn even taboe. De wedstrijd van a.s. zaterdag ga ik dan ook ik heel rustig lopen. Is weer eens wat anders: een 10km als duurloop....
Dus Rene en Arno: als jullie dit lezen, willen jullie me dan even afmelden bij Anne? Ik hoop er begin juni op de donderdag weer bij te zijn.

Op school was er tussen de middag een optreden van de kinderen van de bovenbouw. Robin en z'n klasgenootjes moesten dansen op een liedje uit de musical van Grease. Ik was net op tijd terug uit het ziekenhuis om dit spektakel mee te maken. Hij had er echt plezier in en genoot er zichtbaar van. Erg leuk.

Zo en nu ga ik me voorbereiden op de champions league finale. Ben benieuwd wie er gaat winnen: Van Bommel of Bergkamp (helaas zijn beide reserve).

posted by Peerke @ 6:28 PM,

2 Comments:

At 12:28 AM, Anonymous Anonymous said...

ondanks al je ellende heb je er nog een pittig tempo in zitten in je training. Voor morgenavond zal ik het doorgeven aan An hoewel ik er morgen ook later ben ivm mijn wedstrijd die ik later op de avond ga lopen in Veldhoven. Ik wens je veel sterkte en doe voorzichtig aan.

 
At 1:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Hayame catback toyota Losing weight by eating dairy concerta xl.co.uk Put drug &aposs name vicodin Antispam gratis Distance learning online universities mba degree ivyuniversities.com canadain cancer societyu Business financial services insurance carriers life and Supplies plotters http://www.bmw-part-0.info/alternative-concerta.html Mercedes acs system http://www.scrabble-9.info/Onlinescrabbleplayersdictionary.html concerta withdrawl free educational stationery borders Diet ritalin vs atkins buspar hotmail www http://www.online-bingo-3.info/adhd-concerta-heart-problems-attorneys.html

 

Post a Comment

<< Home