;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Natte zaterdag


Weer een dag verregend. Nadat vrijdag geen enkel droog moment kende, was het vandaag al niet veel beter. Gisteren in de stromende regen de nieuwe lease auto opgehaald in Nuenen.
Met een weemoedig gevoel de C5 geparkeerd en de Octavia meegenomen. Maar eerlijk is eerlijk, de Octavia is best een mooie auto. Qua uiterlijk, interieur en opties zit het wel goed. Maar qua vermogen en ruimte is het een beetje behelpen. Waarschijnlijk raken we er wel aan gewend na een paar weken.

Donderdag avond werd ik overvallen door een heuse koortsaanval. Tegen een uur of 10 begonnen al mijn spieren te trillen (tot het onbeheersbare toe). Letterlijk klappertandend heb ik het warme nest opgezocht in een poging om warm te worden en tot rust te komen. Ik heb zelfs mijn sokken aangehouden. Na anderhalf uur werd het iets beter (de paracetamol begon te werken) en lukte het om een beetje te slapen. Nu begrijp ik in ieder geval waarom ik het eerder op dag zo moeilijk had om de 10 km te volbrengen.

Vandaag zijn de voorbereidingen voor de verjaardag van Robin gestart. Naast de benodigde vlaai en drank moest er ook nog een cadeautje gekocht worden door Bjorn.
Gul als Bjorn is beloofde hij zijn broer al wekenlang alles te kopen wat hij maar wilde. "Ik wil het starwars battle ship van ....... hebben" zei Robin dan. "Ok Robin, dat koop ik jouw wel" was het antwoord van de kleine, niet wetende dat zo'n voertuig een kleine 1oo Euro kost. Maar ja, al wist hij het wel dan nog had hij geen idee gehad hoe duur dat is. Uiteindelijk is het toch iets goedkopers geworden, beter passend bij de beurs van zijn ouders.

Morgen staat er voor Carla een duurloopje op het programma (15 km) en ik hoop zelf ook een paar kilometers te kunnen gaan draven, waarna we ons in het feestgewoel gaan storten.

Maandag staat de cystoscopie op het programma. Brrr......nog maar even niet aan denken.

posted by Peerke @ 8:02 PM,

2 Comments:

At 11:51 AM, Anonymous Anonymous said...

gefeliciteerd met Robin, het wordt een mooie zomerse dag. Ook lekker om te trainen

 
At 6:47 PM, Anonymous Anonymous said...

hé broertje, luister goed naar je lichaam...koorts is een erg duidelijk teken dat je momenteel teveel vergt van je lichaam. Vertrouw voorts op je lichaam, je raakt echt niet al je opgebouwde conditie kwijt aan rust dat je nu lichaam nodig heeft. De familie-drive.......helpt je weer verder!

 

Post a Comment

<< Home