;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Geluids overlast

Er gebeurt op dit moment niet zoveel in het leven. Het is werken en voetbal kijken. Is leuk, maar daar valt weinig over te melden.

Gisteren wel weer een rondje met Huub gelopen. Het eerste stuk ging goed (en hard), maar na een minuutje of 20 begon ik verzuring in mijn benen te merken. Ik had ook het gevoel dat ik niet lekker kon doorademen. Het laatste stuk heeft Huub mij dan ook op sleeptouw moeten nemen. Ik ben benieuwd hoe het me donderdag op de baantraining afgaat.

De honden van onze achterbuurman gaven gisteren weer een concert. Normaal stoor ik me er wel aan, maar laat het er verder bij zitten. Heel de buurt heeft al geprobeerd er iets aan te doen, van het praten met de eigenaar tot het bellen van de politie. Het levert niets op: de politie kan er niets aan doen, de eigenaar wil er niets aan doen. Echter, gisteren kwam Robin naar beneden en klaagde over het lawaai van de honden. Hij kon er niet van slapen. Omdat ik niemand bij het huis zag, heb ik de politie gebeld met een klacht over geluidsoverlast. Tijdens het gesprek stond ik buiten en kon de telefoniste het lawaai zelf horen. Ze was er behoorlijk van onder de indruk en zou het doorgeven. Maar ja, ik weet nu al dat het niets oplevert.....

Ter info: deze achterbuurman is in het bezit van een 14-tal husky honden. En als die allemaal in koor beginnen te huilen en blaffen is dat wel iets te veel van het goede...


Vanavond nog een keer naar Oranje B tegen Argentinie B kijken. Ik hoop een klein beetje dat Oranje verliest, want zaterdag (achtste finale) ben ik niet thuis maar in Duitsland. Helaas niet bij een wedstrijd, maar wel op een feestje. Onze buurman, uit de tijd dat we nog in Roermond woonde, is 40 jaar geworden en dat wordt gevierd. Hij is inmiddels ook verhuisd (samen met zijn vrouw en 4 kinderen) en woont weer in Duitsland. Ergens in de buurt van Wuppie Tal (Wuppertal). Eigenlijk moet ik mijn auto bekleden met allemaal Wuppies.. Maar ja, die reclame is daar niet bekend. Ik vrees dat het erg leuk en vooral erg laat gaat worden.

posted by Peerke @ 1:12 PM,

3 Comments:

At 3:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site...
hockey coaching mini refrigerators

 
At 6:23 AM, Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

 
At 3:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Bathroom vanity cabinets sink

 

Post a Comment

<< Home