;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Nog niet op de baan

Vanochtend al vroeg in de auto naar Utrecht. Iets na 7 uur zat ik al aan "mijn" bureau. Het woordje "mijn" tussen aanhalingstekens geplaatst, want in Utrecht ga ik meestal zitten aan een inloop werkplek. Het was dus een korte nacht, en dat na al die hectische transferperikelen van gisteren. Met name de aankoop van Harrie (Charisteas) door Feyenoord was op zijn minst verassend te noemen. Daar waar enkele mensen in Eindhoven al twijfelde aan de komst van Kluivert naar PSV, vanwege zijn 020 verleden en rijstijl, daar zijn ze in de havenstad helemaal not amused. Ik kan best begrijpen dat de mensen het niet eens zijn met het aankoopbeleid, maar daar kunnen de betrokken spelers ook niets aan doen. Iedereen verdient een kans: zelfs San Marco verdiende zijn kans. Maar die heeft zijn krediet al verspeeld.
Kwam nog bij het nieuws dat:

PSV eist dat energieleverancier Essent woensdag tijdens de interland Nederland - Wit Rusland zijn leveringsverplichting nakomt. Directeur commerciële zaken Rob Ribbers heeft het bedrijf daar vrijdagochtend een brief over gestuurd. De vier grote energiebedrijven willen uit protest woensdag het licht uitdraaien in en rond het Philips stadion. Burgemeester Alexander Sakkers van Eindhoven vindt de actie met het oog op de openbare orde en veiligheid onverantwoord. De KNVB heeft al een kort geding aangespannen tegen de vier grote Nederlandse energiebedrijven. Als het antwoord van Essent geen voldoening geeft, sluit PSV zich aan bij het kort geding van de voetbalbond.

Enkele reacties op dit persbericht van PSV fans:

Goed idee, ik zie het als een mooi betoog tegen die belachelijke van Basten en z'n kabouterclub. Als die jochies maar niet bang worden in het donker......

Zoiezo flauwekul zo'n interland in het P.S.V. stadion laat ze die interland maar spelen waar Oranje wel populair is... Amsterdam of eh....Amsterdam dus!

Gewoon uit die lampen, en Nederland reglementair laten verliezen met 0-3.


Gisteravond bij PSV getraind. We mogen nog steeds niet op de baan, dus uitgeweken naar de Karpendonkse plassen. De training bestond uit:

- 3 * 1 ronde van 2 km in het ritme van 1 - 1 - 2 - 1 - 1 -1 (versnelling - rust - versnelling - rust etc.)

Na het onderdeel loopscholing voelde ik me opeens niet lekker. Mijn hartslag schoot als een dolle omhoog, en bleef hoog. Zonder aanleiding. Een beetje geschrokken ben ik erg rustig aan de trainingsopdracht begonnen. Na verloop van tijd ging het wel weer, maar echt diep gaan durfde ik niet. In de gaten houden.

Carla heeft vandaag afscheid genomen als vrijwilligster op de peuterspeelzaal. Het was erg leuk geweest en de kinderen hadden een leuk werkstukje gemaakt als kadootje. Twee kinderen hebben zelfs gehuild toen ze in de gaten kregen dat Juf Carla wegging. Zullen vast en zeker niet Robin en Bjorn zijn geweest.

posted by Peerke @ 12:40 PM,

1 Comments:

At 2:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Hé broertje,
neem niet teveel hooi op je vork.Train met "nog meer" beleid. Lijkt me toch een teken van oververmoeidheid........of de overgang.....krijgen mannen die ook niet rond de 40?!
tot morgen...

 

Post a Comment

<< Home