;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Wensen

Vanavond de laatste training voordat zondag de wedstrijd losbarst. Lekker rustig ingelopen en vervolgens een paar onmogelijke "invented by An" grondoefeningen uitgevoerd, gevolgd door drie steigerungen van 100m. Eigenlijk wilde ik meteen gaan uitlopen maar het merendeel liep 3 * 500m als toetje. De eerste 500m ging relaxed in 1:58 de volgende twee gingen in 1:51. Hierna uitgelopen en thuis meteen een coldpack tegen mijn hamstring aangehouden. De hamstring blijft gevoelig, dus we zien wel. Meer zorgen maak ik me over Carla. Het kleine griepje is voorbij, maar haar problemen met de nek worden steeds erger. Een week of 4 geleden is ze begonnen met fysiotherapie, maar in plaats van beter wordt het steeds slechter. Op dit moment kan ze haar hoofd helemaal niet bewegen. Het is dan ook te begrijpen dat haar stemming op dit ogenblik onder het vriespunt ligt. Vorig jaar de HM gemist door een enkel blessure, en dit jaar misschien weer. Onze laatste hoop is gevestigd op Jeroen van Duursen (osteopaat). Zaterdagochtend heeft ze een ingelaste afspraak.

Vanavond had Bjorn geknoeid op een van de nieuwe stoelhoezen. Oei, moeders was niet blij. "Sorry, mamma, sorry", riep Bjorn meteen. "Je moet maar eens wat beter gaan opletten" brieste moeders, "dat eeuwige ge-sorry van jou..... daar koop ik iets voor!" "Oh ja, wat dan?", was zijn onmiddellijke antwoord. "Iets wat ik kan gebruiken?"......

In dit licht bezien is mijn opmerking, waar ik laatst onze Robin mee tuk had, beter te begrijpen. Robin vertelde dat indien hij een geest tegen kwam die hem 5 wensen aanbood hij wel wist wat hij zich zou wensen. De eerste wens was dat hij nog 1000 wensen extra zou krijgen, de tweede idem en ga zo maar door. "Wat zou jij wensen Pap?", vroeg hij. "Nou", zei ik. "Mijn eerste wens is dat we geen kinderen zouden hebben en mijn tweede wens....... nee eigenlijk is dat wel genoeg!"
Hij kon er gelukkig om lachen, want hij weet wel beter. Ik heb wel degelijk meer wensen :-).

posted by Peerke @ 9:56 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home