;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Sociale training

In het weekend veel tijd gespendeerd om een andere layout te maken. Is nog niet klaar, maar ik heb de template alvast in gebruik genomen. Er zijn nog enkele issues die ik wil oplossen: lettertype in combinatie met speciale karakters, uitlijnen van de tekst en het linken in een nieuw venster. Ben ik nog wel een tijdje zoet mee.

Ondanks dat, toch nog tijd gevonden om te trainen. Gisteren een ronde van 16 km gelopen in een rustig tempo. Ondanks dat ik alleen gelopen heb was het toch een sociaal gebeuren. Reeds na enkele kilometers kwam ik een groepje van PSV tegen die aan het wandelen waren o.l.v. Heather. Even gestopt om gezellig te kletsen. Peter Naus gaat voor de hele (± 3 uur) en Hans, Dimitri, Jan en Heather gaan voor een snelle tijd op de halve marathon. Een kilometer of twee verder wordt ik ingehaald door Wil Rindt. Al gezellig kletsend leggen we de volgende 4 km gezamelijk af in het tempo van Wil (iets hoger dan ik van plan was, maar ja....). Wil heeft flink last van zijn rug en moet het iets rustiger aan doen in de komende periode. Een halve marathon (of hele) loopt hij niet meer, wel kortere wedstrijden en crossen. Vlak voor de brug over de A50 scheiden onze wegen zich. In een iets rustiger tempo vervolg ik mijn weg. Bij "Houtens Brug" kom ik Gertie tegen. Ik had haar lang niet gezien en dus ook niet gesproken. Gertie vertelde dat ze komende zondag haar 50e !!!! marathon gaat lopen. Ongelooflijk. Na een minuutje of 8 gekletst te hebben mijn weg vervolgd via het kanaal naar huis. Daar kwam ik Jos Moesman tegen die bezig was aan een hersteltraining. Jos liep vandaag voor het eerst zonder bandage en is bezig met het wat kortere werk. Al met al een lekkere ontspannen training.

posted by Peerke @ 9:57 AM,

3 Comments:

At 12:15 AM, Anonymous Anonymous said...

misschien heb je mij daar ook nog wel zien lopen gisteren, ben ook bij het houtens brugske geweest.
PS. mooie nieuwe opzet voor je web-log

 
At 10:23 AM, Blogger Peerke said...

Dank je.
Waarschijnlijk was je te snel voorbij geflitst...-)

 
At 7:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Met deze nieuwe lay-out hoef ik gelukkig mijn leesbril niet meer te gebruiken. Hoe gaat het met Carla, is de verkoudheid een beetje over zodat ze de halve in eindhoven kan rennen?

 

Post a Comment

<< Home