;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



TFT

Tussen de middag even snel een rondje gaan lopen. Alleen, want Huub had geen spullen bij zich. Zodra het tempo omhoog gaat verdwijnt de souplesse en is het werken geblazen, zo ook vanmiddag. Ik had me voorgenomen om een versnelling van 15 minuten te doen. Dit ging naar mijn gevoel te moeizaam. Vandaar dat ik het loopje beperkt gehouden heb tot 32 minuten. Na a.s. zondag nog een duurloopje, gevolgd door een training op donderdag bij PSV, en de halve marathon mag van mij beginnen. Prognose: 1:36. Niet echt snel, maar ik moet wel realistisch blijven.

Heb wel besloten om een wedstrijdlicentie aan te vragen. Dit heeft als voordeel dat je bij wat grotere evenementen wat meer van voren mag starten, denk aan o.a. Egmond. Al jaren start ik na de businessloop, en dat is geen pretje. Niet dat ik verwacht sneller te gaan lopen hierdoor (was het maar zo), maar ik verwacht wel relaxter te kunnen starten.

Carla heeft na een paar dagen snotteren, hoofdpijn en pijnlijke spieren vanochtend ook een klein rondje gedraaid. Ze was niet echt tevreden met de gang van zaken. Flink zwetend was ze na 21 minuten alweer terug geweest.
Morgen ga ik mijn nieuw TFT schermpje pphalen. Na veel wikken en wegen heb ik besloten om een Samsung Syncmaster 205BW aan te schaffen. Dit is een 20 inch breedbeeld scherm waarmee je de mogelijkheid hebt om twee documenten naast elkaar te openen en te bekijken. Een van de eerste klussen die ik ga ondernemen is het aanpassen van de weblog template. Ik heb via het internet de source van een geschikte K2 template gevonden die ik wil aanpassen aan mijn voorkeuren. Ben benieuwd of dat wil lukken.

posted by Peerke @ 2:29 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home