;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Da Nello

Inmiddels is de marathon van Eindhoven alweer verleden tijd. De trainings Altag hat wieder angefangen. Op maandag heel voorzichtig een stukje uitgelopen en woensdag alweer het normale trainingsrondje. Allemaal samen met Archie, de man van staal.
Gisteren stond alweer een baantraining op het programma. Omdat mijn hamstring zich bij een beperkte belasting redelijk koest houdt, had ik me voorgenomen om het rustig aan te doen. Gelukkig dacht Anita er net zo over zodat we samen de 10 * 400 m lekker relaxed in 98 seconden gelopen hebben. Het laatste rondje iets harder in 89 seconden.

Vanavond gaan we met een aantal lopers eten bij Da Nello. Lijkt me gezellig en gezien de prijzen die op de menukaart staan zal het met het eten ook wel goed komen. Kokkie (zie foto) ziet er uit als iemand om niet mee te spotten. Als hij gewapend met zijn geslepen messen aan de tafel komt vragen of het lekker is ben je al snel geneigd "ja" te zeggen.
Ik dacht zelf aan het volgende menu:

Voorgerecht: Carpaccio “Da Nello”
Tussengerecht: Trenette al pesto
Hoofdgerecht: Scaloppine al gorgonzola

Klinkt goed. Vertaald is het gewoon carpaccio van Nel, pasta verpesto en een gorgelende kalfsfilet.

Op zaterdag 4 november gaan we met een groepje enthousiaste amateurs een dagje fotograferen bij Loonse en Drunense duinen. Samen met Michelle al vaak over gepraat, maar nu is de afspraak eindelijk gemaakt. Hopelijk werkt het weer mee, want ik heb er veel zin in.

posted by Peerke @ 9:29 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home