;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Gedwongen pauze

De euforie van een nieuw PR is weer snel getemperd als je op maandag ochtend beseft dat je weer gewoon aan het werk moet. Het werk bevalt op me op dit ogenblik niet zo goed, dus kost het enige moeite om weer aan een nieuwe week te beginnen.
Maandag avond ben ik samen met twee medecursisten van de foto cursus bezig geweest om in Magix een multimedia presentatie in elkaar te draaien. Wat een prut pakket. Het lijkt allemaal gemakkelijk en eenvoudig, maar op het eind van de avond hadden we pas 1 minuut gemonteerd. Toen bij het afspelen ook nog bleek dat de moeizaam vastgestelde cue points (het monteren van een foto op muziek verandering) ineens een paar tienden van seconden uit sync liepen, zijn we er maar mee gestopt. Frustrerend.
Op dinsdag gaan uitlopen samen met Huub. Dit ging niet echt gemakkelijk. Het parkoers, dat toch echt als een verhard parkoers omschreven wordt, had veel weg van een cross parkoers. Oorzaak zijn de werkzaamheden langs de A2 (het rooien van bomen), waardoor erg veel modder op de paden is terecht gekomen. Uiteindelijk na 43 minuten terug op kantoor.
De dinsdag avond gevuld met het bewerken van de foto's die tijdens een uitstapje naar de drunense duinen zijn genomen (zie link boven aan de pagina voor het resultaat).

Bjorn is vannacht ziek geworden. De hele nacht door heeft hij overgegeven, voornamelijk veel slijm. Extra triest is dit voor hem omdat hij vanmiddag voor het kinderfeestje van Timo uitgenodigd was. Hij besefte dit maar al te goed. Ik ben beter, riep hij tussen het overgeven door. Ik ga gewoon naar school, niets aan de hand. En hopsa, hij moest alweer overgeven. Ik vrees voor hem dat er geen kinderfeestje in zit.

Vanmiddag en morgen nog een keer lopen omdat ik het niet kan laten. Vanaf vrijdag mag ik twee weken niet lopen als gevolg van een kleine chirurgische ingreep. Lijkt me best een moeilijke periode te worden, misschien mag ik na een week stiekem alweer een tochtje maken....

posted by Peerke @ 10:48 AM,

1 Comments:

At 6:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Alsnog van harte gefeliciteerd met je PR! Dat wordt nog eens een 1.29-er. En nog bedankt voor jullie kaart. Ik ben net weer online - zelfs hier in Heibloem hebben ze ADSL. Beterschap voor Bjorn en succes met je ingreep.
Groeten ook van Roos.

Alfons

 

Post a Comment

<< Home