;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Vol verwachting

Gisterenavond weer even geroken aan het lopen: het stonk er voor namelijk naar zweet en .... bier. Het was namelijk weer koffieavond. Voordat ik de overigens erg warme kantine binnen ben gegaan nog even snel aan de rand van de baan gekeken naar de voorbij snellende lopers en loopsters. Ik zelf moet helaas nog even geduld hebben. Vol verwachting klopt mijn hart, geldt ook voor mij deze dagen.

Traditie getrouw waren er weer heel wat verjaardagen en PR's te vieren. Zo was o.a. Joop al weer 50 jaar oud geworden. Je zou het niet zeggen, ik schatte hem ook ouder...:-) (grapje Joop). Zelf mocht ik een marsje in ontvangst nemen voor mijn PR op de halve marathon van Valkenswaard. Henk echter, was een beetje beteuterd. Hij was er vast van overtuigd 4 marsjes verdiend te hebben. Maar de jury was onverbiddelijk en kende maar 1 marsje toe. Henk zijn wraak zal zoet zijn. Vanwege de hitte in de kantine was mijn mars aan het eind van de avond bijna in een vloeibare staat.

Waarschijnlijk veroorzaakt door een voortschreidende vorm Alzheimer mijnerzijds heb ik de kidz een Sinterklaas feest bij Atos Origin door de neus geboord. Ik wist namelijk zeker dat het feest op 3 december zou plaatsvinden. Fout, het was namelijk een week eerder. Helemaal zuur voor Robin, want het zou zijn laatste keer zijn. Alleen kinderen tot en met 10 jaar krijgen een cadeau. Groot was mijn opluchting dan ook toen ik maandag een e-mail van "snieklaas" kreeg dat de cadeaus alsnog afgehaald konden worden, pfff.

Afgelopen donderdag had Bjorn de rol van sinterklaas toebedeeld gekregen in zijn klas. Hij had er zichtbaar van genoten. Thuis vertelde hij vol trots het hele verhaal. Met name het bijkomende voordeel dat hij de baas was geweest had hem erg bevallen. Op de vraag of hij ook een baard had gedragen antwoorde hij: "Ja, een neppe".

posted by Peerke @ 11:28 AM,

1 Comments:

At 4:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Ik heb weer wat gemist dus dinsdagavond .....

 

Post a Comment

<< Home