;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Vakantie

Eindelijk, de eerste vakantievan 2007 staat op het punt te beginnen. Afgelopen week lekker getraind. Op maandag samen met Huub een zeer snelle ronde gelopen, op dinsdag alleen op een sukkeldrafje uitgelopen. Gisteren op de baan 2 series 600-100-600 en 3 series 400-100-400-100-400 waarbij de tussenliggende 100m stevig doorgelopen moest worden, geen rust dus. Samen met Peter Naus de klus geklaard in gemiddeld een tempo van 15 km/u.
De komende week op vakantie ga ik alleen korte loopjes doen om de conditie op peil te houden, maar vooral veel rusten.

Vanochtend was er op de Klimop schoolcarnaval. Als afsluiter van deze log een kleine foto impressie (te beginnen met een mooie ochtendlucht).










Bjorn als Piet Piraat


Luuk met zijn Prinses





Bjorn tijdens de optocht

posted by Peerke @ 11:28 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home