;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Kort verslagje

Het is lang stil geweest. Bijna geen tijd gehad om een verhaaltje te schrijven. Waar ben ik dan allemaal zo druk mee. Nou om te beginnen met werken. Dat klinkt flauw maar is wel waar. Het is in de eerste maanden van dit nieuwe jaar behoorlijk druk, zelfs het lopen moet er onder lijden. Vervolgens heb ik behoorlijk wat opdrachten die ik voor de fotografie cursus moet uitvoeren, zoals daar zijn: presentatie in de vorm van een multi media slideshow, een reeks foto's scherp / onscherp en met beweging, tabletop fotografie en het maken van een drie-luik.
Tussendoor probeer ik nog tijd te vinden voor het lopen. Ik heb na de halve marathon van Egmond nog maar weinig en vooral onregelmatig kunnen lopen. De verschillende stormen waren hier natuurlijk ook debet aan. Gisteren voor het eerst weer eens op dinsdag middag, samen met Huub, kunnen lopen. Koud, windstil en droog: kortom lekker loopweer. Omdat ik niet te veel van mijn lichaam wil vergen beperk ik de training deze week verder tot de baantraining van morgen. Een griepje / verkoudheid zit op de loer, en ik wil dat graag nog even onderdrukken om zo a.s. zondag in Best te kunnen lopen.

Met die loop in Best heb ik een haat / liefde verhouding. Ik ben bijna altijd ziek in die periode: twee maal heb ik gelopen met koorts (dom!), twee keer heb ik er een PR gelopen (gaaf!) en vorig jaar toen ik me na Egmond werkelijk super voelde werd ik twee dagen voor de wedstrijd zwaar verkouden. Dit jaar wil ik graag een tijd van 1:35 gaan lopen. Ambitieus? We zien wel.

posted by Peerke @ 9:48 AM,

1 Comments:

At 7:15 PM, Anonymous Anonymous said...

kop op peter, houd er de moed in. Morgen gewoon "ff" die halve lopen in 1.35 uur. Je kan het. Misschien kan je wel mee voor een tijd van 1.30, heb al 2 lopers achter me aan en jij kan ook nog wel mee. Gewoon doen en kijken waar het schip strand. Heel veel suc6 morgen.

 

Post a Comment

<< Home