;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Kinderfeestje

Na de teleurstellend verlopen HM in Best, heb ik maandag j.l. alweer een rondje gelopen. Samen met Huub het vertrouwde kleine rondje gebruikt als herstelloop. In de uitslagenlijst zag ik dat de man met wie ik samen liep uiteindelijk in 1:34 is gefinished, voorwaar niet slecht. Ik ben overigens benieuwd hoe het met Rene en zijn volger (Mark) is afgelopen. Ik zag Rene niet terug in de uitslag, maar ik las in de weblog van Ton dat hij wel in dezelfde groep gelopen heeft. Gezien de eindtijd van Ton moet de missie (Mark onder de 1:30) wel geslaagd zijn.

Tussen de middag ga ik de grote ronde lopen waarbij ik onderweg een 5-4-3-2-1 interval wil doen. Ben benieuwd of dat al wil lukken.

Vandaag is het kinderfeestje van Bjorn. De kleine man wordt vrijdag alweer 5 jaar. Het hele huis is al een week in rep en roer vanwege de geplande feestelijkheden. Er staat voor vanmiddag dus een kinderfeest op het programma en voor vrijdag het "grote mensen" feest. De gastheer is vast van plan om veel kado's te ontvangen en open te maken. Ik kan nu al voorspellen dat er veel "cars" bij zal zitten, want Bjorn is hier een grote fan van. De gelijknamige Disney film kent hij inmiddels woordelijk uit zijn hoofd.


Robin is twee dagen ziek thuis geweest maar is gelukkig genoeg opgeknapt om vandaag naar school te gaan en bij het kinderfeestje aanwezig te zijn. Hij heeft de laatste tijd veel last van (tijdelijk) geheugenverlies. Zo kijken we al niet meer raar op als zijn tas met inhoud op school blijft liggen. Maar het wordt langzaam erger: hij vergeet een zeer slecht gemaakt proefwerk (alles fout) mee naar huis te nemen, hij vergeet lesjes om te leren mee naar huis te nemen, wist ineens niet meer dat hij gisteren een proefwerk had...... Toch eens op internet gaan zoeken of hier pilletjes voor te krijgen zijn. Liefst geen zetpillen, want die krijg je bij Robin er met geen mogelijkheid in.

posted by Peerke @ 9:10 AM,

2 Comments:

At 8:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Je kunt zetpillen ook met een pillenschieter voor geiten lanceren in het bewuste ..........

 
At 1:43 PM, Anonymous Anonymous said...

kan kloppen dat je mij niet in de uitslagen zag staan. Officieel heb ik niet meegedaan. schrijf nooit in als ik iemand haas. Eindtijd van mark = 1.28.27 uur dus een geslaagde missie. Jammer dat het bij jou niet naar tevredenheid ging.

 

Post a Comment

<< Home