;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Het zonnetje

Goh, wat is het al enkele dagen lekker weer. Na al die regen van de laatste weken een hele verbetering. Ik zag gisteren zelfs alweer zand opstuiven van het wegdek.....
Momenteel ben ik hard aan het trainen. Afgelopen zondag een duurloop van 19 km gevolgd door een tempoduurloop op maandag. Eigenlijk wilde ik het rustig aan doen, maar het ging zóoo lekker dat ik maar stevig doorgelopen heb. Dit resulteerde uiteindelijk in een tijd van 38:10 op mijn gebruikelijke tussen-de-middag trainingsrondje (9,3 km). Bijna een 1 minuut van mijn snelste tijd af. Vanmiddag ga ik "vetverbranden" en morgenavond staat er weer een baantraining op het programma.

Helaas kan ik zondag niet lopen in Veldhoven omdat ik dan naar Waterschei in België ga voor een fotoshoot. Het weer beloofd helaas niet veel goeds voor zondag, maar we zien wel.

Op het werk zit ik weer iets beter in mijn vel maar dat heeft me er niet van weerhouden om mijn CV op monsterboard te plaatsen. Binnen drie uur had ik al twee verzoeken om op gesprek te komen, best wel heftig. Ik moet er eerst nog maar eens goed over nadenken.

Het handbal binnen seizoen van Robin zit er bijna op. Zoals verwacht is het geen succes geworden: 1 gelijkspel en de rest allemaal forse nederlagen is wat mager. A.s. zaterdag wordt het toch feestelijk met een uitstapje afgesloten. Op mijn vraag aan Robin waarom hij zich toch de hele tijd aan zijn kont krabt antwoorde hij: "Dat komt omdat ik last heb van bilspier vlooien..."

Op school gaat het allemaal zijn gangetje. Robin is nog even vergeetachtig en slordig als altijd. Hierdoor wisselt hij goede cijfers af met iets minder goede cijfers. Bjorn heeft zich goed verbeterd. Hij is iets rustiger geworden in de klas en dat komt zijn prestaties ten goede. De leerkrachten verbazen zich alleen over zijn tomeloze energie. Tijdens de pauze rent hij aan een stuk door. Als men langere tijd buiten mag spelen, bijvoorbeeld een half uur, dan rent hij van de eerste tot de laatste minuut over de speelplaats. Ze stonden er echt versteld van. Nu begrijp ik tenminste waarom hij thuis zo lui is......

posted by Peerke @ 10:38 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home