;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Rotterdam

Even een weekje genoten van het feit dat ik eindelijk de barriere van 1.30 doorbroken heb. Ik kon goed merken dat ik flink wat viaducten beklommen had, want mijn bovenbenen bleven zeker 2 dagen pijnlijk en vermoeid. Op maandag dan ook alleen rustig uitgelopen en op woensdag een paar kleine versnellinkjes aan het eind van het duurloopje. Op donderdag stond er weer een baantraining op het programma: 3 series van 4 * 400m, waarbij elke serie sneller moest. Dat lukte aardig getuige de tijden: 92 seconden, 89 seconden en 85 seconden voor de laatste serie. De allerlaatste 400m ging in 80 seconden.
Op zondag een duurloopje en zojuist met Huub (weer terug uit Ethiopie) de gebruikelijke tempo duurloop. Dit maal weer niet boven de 40 minuten gebleven (38:40)..........



Afgelopen zaterdag een hele dag door Rotterdam gezworven om architectuur foto's te maken. Een erg vermoeiende dag, maar wel leuk en gelukkig goed weer. Het is een grote bouwput in Rotterdam op dit ogenblik, maar er zijn nog voldoende leuke plekjes om een paar plaatjes te schieten.







Om de honger te stillen heb ik gegeten in de Bazar. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het schijnt een bekende plek in Rotterdam te zijn om een hapje te eten. Een echte multi-culti tent, gezellig druk, rommelig en lawaaierig. En het eten was er goed verzorgd.
Met een paar enthousiastelingen zijn we 's-avonds gebleven om avond opnamen te maken van de maasoever. Dat viel echter tegen. De flinke wind langs de kade was een fikse spelbreker bij de vereiste lange sluitertijden (5-10 seconden). Bijna geen enkele foto was scherp. Allemaal bewogen ondanks het gebruik van een statief. De wind beukte voortdurend tegen de camera en lens op, wat voor onscherpe plaatjes zorgde. Jammer, maar helaas.








posted by Peerke @ 1:10 PM,

1 Comments:

At 1:39 PM, Anonymous Anonymous said...

mooi pap gebruik ik voor mijn spreek beurt . ( plaatjes thx ty)

xD :p

 

Post a Comment

<< Home