;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Elf-en-dertigste

Sinds gisteren, mijn verjaardag, mag ik alles op mijn elf en dertigste doen. Vanochtend wilde ik hier meteen een aanvang meemaken, maar de rest van de familie is nog niet op die leeftijd aangekomen en werkte dus niet mee. Pech hebben.
Gisteren in de pauze een kleine ronde gelopen. Als een stel oude mannen met allerlei klachten (varierend van knie tot de rug) gingen we op pad. Toen we eenmaal warm waren ging het wat beter, gelukkig maar want de eerste kilometers leken nergens op. Ik heb het plan om a.s. zaterdag mee te doen aan de stratenloop in Bladel, maar dat moet ik nog maar eens goed overdenken. Eerst een rustdag vandaag en dan donderdag op de baan gaan trainen.

Op dinsdagavond is de vaste zwemles avond van Bjorn. Het schiet niet op. Hij is helemaal niet bang en durft alles in het water, maar op de rug een stukje zwemmen is er niet bij. Al vele maanden zit hij in hetzelfde badje en komt maar niet verder. Met als gevolg dat hij zich stierlijk verveelt en baldadig wordt. Niets kan hem motiveren, want chantage in de vorm van "als jij niet goed luistert dan mag je niet op je Nintendo DS" werkt niet of nauwelijks. Als betrokken ouder, die iedere les vanaf de kant moet toekijken, is dit altijd een zware avond. Vooral als na afloop blijkt dat mijnheer zich wel geamuseerd heeft....#@#!$@!!!

Robin heeft inmiddels zijn hele voeten onder blaren zitten. Afgelopen maandag had hij de skates van zijn tante Karin gekregen (zelfde maat voeten inmiddels) en heeft hij er iedere dag op rond gereden, tot blaren aan toe. Vanmiddag gaat hij samen met Luuk naar de bioscoop. Door gebruik te maken van een of andere AH aktie kosten de kaartjes nog maar de helft. Ze hebben gekozen voor "Simsons: the movie". Kunnen zijn moeder en ik weer de hele week citaten uit de film aanhoren.....

posted by Peerke @ 9:17 AM,

2 Comments:

At 9:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Nog van harte !!!!!

 
At 1:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Te laat, maar toch nog de hartelijke felicitaties!

 

Post a Comment

<< Home