;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Nieuwe TV

Gisteren op de nieuwe TV naar de wedstrijd tussen PSV en CSKA Moskou gekeken. Het viel niet mee. Het spel van PSV bedoel ik. De technische staf had het elftal zodanig aangepast dat geen speler zijn normale nivo haalde. Erg jammer, want ik had me er wel erg op verheugd. Spelers als Alcides, Da Costa en zelfs Addo vond ik erg slecht spelen. Maar de punten zijn binnen, en nu wacht de kraker tegen Feyenoord a.s. zondag. Aangezien PSV het altijd moeilijk heeft tegen Feyenoord, zal het tegen dit vernieuwde en van nieuw elan voorziene Feyenoord wel niet gemakkelijk worden.



Een nieuwe TV staat inderdaad in de bovenste regel gemeld voor de oplettende lezer. Onze oude TV begaf eind vorige week de geest, en dat was best wel balen. Omdat ik nog geen zin had in een platte LCD televisie was ik voornemens om weer een oude vertrouwde "glasbuis" TV aan te schaffen. Op zaterdag togen we dus achtereenvolgens naar de Prijstopper, Mediamarkt, BCC en ITS. Maar waar we ook keken, geen oude normale TV verkrijgbaar. Geen, nou ja af en toe stond er achteraf een verdwaald type. Maar die waren vaal al oud, veel branduren in de winkel en beschadigd. Dus, toen moest ik er aan geloven en toch voor een platte variant gaan. De prijzen en specificaties varieren enorm, maar uiteindelijk toch een keuze kunnen maken. Omdat het scherm niet op voorraad was kon ik het afgelopen dinsdag pas op gaan halen. De eerste indrukken zijn goed. Zeker in combinatie met digitale televisie van UPC beleefde ik een ultieme en meeslepende kijkervaring met deze Philips Cineos Flat TV met Perfect Pixel HD Engine, Ambilight 2-kanaal en 100 Hz Clear LCD-technologie. Althans, volgens de folder.


Een heleboel geld armer en een kijkervaring rijker ga ik vanavond weer eens een voorzichtige training doen op de baan. Ben benieuwd of de hamstring al voldoende hersteld is om wat snellere loopjes te doen.

Laatst werd ik door Bjorn uitgenodigd om met hem een spelletje te doen. Ik kreeg een stoepkrijtje in mijn handen gedrukt en moest hem volgen naar buiten. Daar stonden op de grond al een aantal lijnen getekend die volgens Bjorn hoorde bij het spelletje "Boterham, kaas en eieren"... Nadat ik tevergeefs had opgemerkt dat het "boter, kaas en eieren" heette, werd ik twee maal dik ingemaakt door het manneke.

posted by Peerke @ 2:03 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home