;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Zwemles

Met veel spanning werd de zwemles van hedenavond tegemoet gezien. Bjorn had beterschap beloofd en zou naast zijn best doen ook beter opletten tijdens de les. Met gemende gevoelens kwamen we weer thuis. Hij had inderdaad beter zijn best proberen te doen, maar geluisterd werd er niet echt. Het manneke vind het nog steeds leuker om de tegels van de zwembad muur te bekijken en praatjes te maken met de andere kinderen, dan het luisteren naar de badmeester. Jammer, maar de aanhouder wint. Echter, ik ben bang dat dat niet pappa en mamma zijn.

Vandaag niet gelopen. Ik had veel last van mijn nek en rug. Ik hoop dat het morgen iets gezakt is want dan wil ik toch weer een rondje lopen. Aangezien mijn loopmaatje na morgen voor 3 weken naar Canada gaat (lucky bastard) zal ik voorlopig alleen de honneurs waar moeten nemen. Donderdag een baantraining en dan op zaterdag een wedstrijd in Uden. Het beloofd zaterdag erg onstuimig weer te worden (windkracht 5), dus ik moet het nog even afwachten. Op zondag ga ik dan rustig uitlopen tijdens de airborneloop.

Op het werk wordt het ook weer wat drukker, maar ik kan maar niet op gang komen. Misschien toch eens gaan kijken voor een andere job. We zien wel.

posted by Peerke @ 9:29 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home